Le Rêve Blue.

22 Apr

Am o bună prietenă la o revistă glossy şi îmi este tare drag de ea.
Este mai liberă ca pasărea cerului, cred că de aceea de multe ori mi-am dorit o parte din viaţa ei.
Tocmai ce am vorbit cu ea şi am aflat că o să plece zilele acestea în deşert, cu cortul. Asta după ce a cutreierat aproape tot globul. Şi are o vârstă care sfidează orice gând.
A vizitat tot ceea ce şi-a dorit. Şi asta, cu toate ca are 3 joburi.

Trăieşte fiecare clipă la maxim şi probabil mai intens decât orice om pe care îl ştiu eu. Mă intreabă mereu când o să plec în Peru. Iar eu îi răspund mereu acelaşi lucru.

Are o forţă fantastică şi o pasiune pentru scris.
Iar ea o să aibă mereu soluţii la tot.

Şi pleacă iar…
reve-blue1

2 Responses to “Le Rêve Blue.”

  1. dumy April 23, 2009 at 11:48 am #

    Păi e simplu în acest caz. Pune mâna pe telefon, sun-o, iar imediat după ce-ți răspunde cântă-i melodia „Dacă pleci” a lui Cătălin Crișan 😀

    • wildsmile April 23, 2009 at 3:17 pm #

      :)) not a bad idea..

Leave a comment